Koptekst eerste pagina's anders dan overige, kan dat in Word 2007?

Ik wil graag het eerste deel van het document een andere koptekst gebruiken dan in de tweede helft. Kan dat in Windows 2007 en zo ja hoe? Volgens de helpfunctie moet ik koppelen aan de vorige sectie maar ik snap niet hoe!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.3K

Het beste antwoord

Dit schrijft Microsoft erover:
1. Klik in de sectie waarvoor u een afwijkende koptekst wilt maken.
2. Klik op het tabblad Invoegen, in de groep Kop- en voettekst, op Koptekst.
3. Klik op Koptekst bewerken.
4. Klik op het tabblad Kop- en voetteksten in de groep Navigatie op "Aan vorige koppelen" om de verbinding tussen de koptekst in de nieuwe sectie en de vorige sectie te verbreken.
In Microsoft Office Word 2007 wordt "Zelfde als vorige" niet in de rechterbovenhoek van de koptekst weergegeven.
5. Wijzig de bestaande koptekst of maak een nieuwe koptekst voor deze sectie.

Misschien wordt het wat duidelijker als je de illustraties bekijkt die in de tekst op de website staan (zie bron). Klik even op "Een afwijkende koptekst of voettekst maken voor een deel van een document".
Pieter2011