Software om de muziek aan te passen (Zie toelichting)

Hallo,

Ik had vroeger een standaard programma op mijn computer staan waarmee ik de muziek kon aanpassen. Zoals doen als of ik in een badkamer zat, of in een rioolbuis etc etc. Ook kon ik de muziek juist hoger of lager laten klinken. Dit programma hoorde bij de geluidskaart. Nu heb ik die niet meer, en ik vroeg me af of iemand een freeware(gratis) programma weet, die dat ook kan.

Vast bedankt:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik zou Audacity proberen als ik jou was. Is freeware en het werkt ook goed, je kan er van alles in aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik check het morgen en antwoord alvast zodat ik je vraag morgen nog vindt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom volg je niet gewoon de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat niet met de app