Hoe verander ik mijn beeldscherm naar 32-bit kleur?

Ik heb een spel genaamd Spore ben ik verslaafd aan geraakt...... uiteindelijk kwam windows 7 Ultimate uit.
dus.... na een tijdje kreeg ik een nieuwe computer en had windows 7 geinstalleerd.
En Spore.
Dus ik wou spelen en het lukte maar na een tijdje geen idee hoe het kwam stond er Kan Renderer niet starten.
Zorg ervoor dat je beeldscherm is ingesteld op 32-bit kleur. [1001] heel raar maar hoe kan ik dat doen heb ik er iets voor nodig? Dankjewel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.6K

Antwoorden (1)

op het bureaublad rechter muis knop, dan scherminstellingen en daar zult u zien dat er een 16-bit kleur en 32-bit kleur optie is. Wellicht even zoek maar snel gevonden!

Zet deze op 32-bit kleur en druk dan op toepassen. Echter vreemd dat het op 16bit staat wat ik dus betwijfel. Probeer misschien het spel opnieuw te installeren, denk dat u in de opties iets fout gezet heb in het spel zelf.