Microsoft office 2010 EN

Waarom geeft mijn virus scanner aan dat er 1 virus in zit en die moet dan in de activatie zitten mijn collega heeft het voor mij gedowload en gebrand maar hij zegt dat het komt omdat het een exe. Bestand is klopt dat of is het gewoon een virus?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Als het een illegale versie is die met een activator werkt kan dat omdat die activator een code genereert die de beveiligingssoftware als bedreiging ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Microsoft Office 2010 ook gedownload, met keyactivator. De 'activator wordt eerst gezien als een virus/bedreiging, maar na het gebruik van de 'activator geeft de virusscanner geen melding/waarschuwing meer (zo is het bij mij gegaan).

P.S.Mijn virusscanner is ESET NOD32.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download een nieuwe zonder virus, dat is de enige oplossing.