hoe kun je in Winamp de visualisaties aanpassen?

Ik zou bijvoorbeeld graag gewoon van die opspringende balkjes zien ipv die hele kleurenshow.

Weet iemand hoe dit moet, en waar ik dit vandaan haal (als download).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je visualisations (plugins) wilt downloaden is dit een prima site:
http://www.winamp.com/plugins/most-downloaded
De keuze is enorm.

Kies er een uit, en download. Je krijgt dan een EXE file in de map die je hebt uitgekozen. Klik op de EXE en de visualisation wordt automatisch in de map program files/winamp/plugins gezet.

Om 'm aan de gang te krijgen:

- open winamp
- kies 3e tab bovenin "options"
- kies 2e regel "visualisation"
- kies "select plugin"
- klik de visualisation die je wilt hebben.
- sluit af met het tabje "start" onderin het venstertje.

Het venstertje verdwijnt, en je staat gewoon weer in het hoofdprogramma. Kies een mp3 die je af wilt spelen, en als alles goed gaat, kun je luisteren EN kijken ;-)
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thx!