Wie kent een (gratis!) software programma waarbij je taken kunt 'inkloppen' EN DE PRIORITEIT KUNT AANPASSEN ?

Ik herinner me een programma onder het oude DOS waarbij je niet alleen taken kon invoeren maar ook in je takenlijst de prioriteit van deze taken kon aanpassen!
Er zijn heel veel WTD-programma's beschikbaar maar ik heb er niet één gevonden met deze mogelijkheid.
Graag suggesties!

Toegevoegd na 15 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe!
Toch is het niet wat ik bedoel helaas. Hier nog extra info:
Stel dat ik 10 taken noteer met de willekeurige prioriteiten 1 t/m 10. Taak nr. 5 verdient nu ineens alle aandacht. Deze taak wil ik dus (naar boven in mijn lijstje) verplaatsen naar nr. 1. De rest schuift een plaatsje naar beneden.

Oh ja: ik beschik zelf nog over zo'n oud DOS laptopje. Als er iemand is die dat oude programmaatje (bestaat dit woord eigenlijk?) heeft, wil je me dat svp. laten uploaden? Thanx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
Geen programma, maar misschien is dit iets? http://www.rememberthemilk.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee thanks.
Een prima program maar niet wat ik bedoel.
Greetzz

Antwoorden (2)

Geen complete oplossing maar je zou Wunderlist eens in de gaten kunnen houden. Synct ook met al je apparatuur.

Toegevoegd na 31 minuten:
Wat vind je van deze: http://ufridman.org/simpletodo.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Outlook of Windows Mail hebt, dan zit daar zo'n agendamogelijkheid bij inbegrepen. In die agenda vul je taken in, en die taken kan je een prioriteit geven, een begin- en einddatum, en een herinnering. De toegang tot die Agenda zit onder de knop Extra.
Amadea