Met welke software verwijder ik die vervelende Brein waarschuwingen en reclamevoorstukjes van een (kopie van een) DVD?

Ik heb originele DVD's, en die wil ik graag op mijn mediaspeler zetten. Nu moeten mijn kinderen steeds doorklikken naar de feitelijke film, en alle vervelende voorfilmpjes bekijken.
Ik ben op zoek naar een programma waar ik dat simpel mee kan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit kan je doen met DVD shrink. Hiermee kan je een film rippen en stukjes van de film (voorstukjes andere films waarschuwingen van Brein) verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het gratis programma'tje Dvd shrink download kan je kiezen voor alleen de hoofdfilm en dan ben je daar vanaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je krijgt een schermpje in beeld dat je ook ondertiteling kan kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je een goed beveiligde dvd hebt, heb je wel weer een probleem, dan moet je eigenlijk wel anydvd en clonedvd hebben