Wat doet het programma 'SuperCard' eigenlijk met nds bestanden?

Is er misschien een programma dat hetzelfde doet? Ik heb namelijk nog zo'n oude versie van een 'r4' kaart, daarbij moet je eerst iets met bepaalde bestanden doen voordat je ze op je DS kunt spelen. Echter, het programma SuperCard werkt niet op windows 7, ook niet in compatibiliteitsmodus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is Supercard een soort van opvolger van Hypercard. Met dat laatste programma had ik een jaar 10 geleden te maken op mijn MAC. Het is een programma waarmee je een interactieve presentatie kunt maken, zoals Powerpoint, maar ook een eenvoudige database.
Of je die bestanden kunt converteren naar een ander bestandsformaat dat weet ik niet jammer genoeg.