Amadea
13 jaar geleden
Als je er nou bezet hoe je dat gedaan hebt zou het een antwoord zijn.
Amadea
13 jaar geleden
bezet = bij zet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uǝɹǝqoɹd uǝǝʇǝɯ ʇǝɥ lɐz ʞı 'ʇʞuɐpǝq
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
¡sǝǝʞ sı ɹɐɐlʞ uǝ uǝƃloʌ ʞuıl ǝp uooʍǝƃ
Amadea
13 jaar geleden
@alknobe: Die link heeft hij er pas bijgezet nádat ik daarom vroeg.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ǝɾʞuɐp

Andere antwoorden (2)

Zover ik weet kan dit wel in een tabel omdat je daar text aligment kan aangeven of met word-art en dan free rotate.
Maar niet met gewoon getypte tekst in een regel.

Maar als je enkel één letter zoekt dan kun je ook kijken of deze voorkomt in de symbols (insert/symbols).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Selecteer je tekst
- Kopieer je tekst
- bewerken > plakken speciaal > plak als > afbeelding
- werkbalk tekenen > kies knop tekenen > draaien of spiegelen