Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een foto of filmpje gratis 3d?

Hoe moet het want ik heb een 3d bril maar ik wil zelf 3d filmpje maken kheb camera maar hoe moet het gratis graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn programma's die van een 2D film een 3D film kunnen "maken". Dit is natuurlijk niet echt 3D maar heeft wel een soort van dieptewerking. Zie de video. Deze software is gratis.

Maar om een 'echte' 3D film te maken heb je een camera nodig die dit kan. Een voorbeeld hiervan is de Panasonic HDC-SDT750. Alleen dat is natuurlijk niet gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan niet je hebt dan apparatuur nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag had ik al eerder gesteld maar nu ben ik diepte expert. En, ja dit kan dit kan met "stereo photo maker" Je moet een foto maken (links) en dan de camera 6,5 cm verschuiven. maak een tweede foto (rechts). Met dit programma kun je de linker en rechter foto inladen. En in het menu op stereo en dan verder bijv rood- cycaan. Veel oefenen, maar je komt er zo wel. Filmpjes op dezelfde manier met "stereo movie maker". Gebruik de pijltjes toetsen om te corrigeren. Vragen stuur me een bericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding