Zijn er nog meer mogelijkheden om programma's van je Harde schijf te Verwijderen?

Ik weet dat je een programma kunt verwijder door het gewoon naar de prullenbak te verplaatsen. Of als je het van je Harde schijf wilt verwijderen: configuratiescherm> Programma's en onderdelen en dan verwijderen.
Maar bij mij lukken beide opties niet. Er staat dan: Kan dit item niet vinden, 'Dit item bevindt zich niet langer in C:\.......' of als ik het via programma's en onderdelen verwijder, lukt het ook niet; 'het programma kan niet verwijderd worden'.
dus, heeft er iemand misschien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Een heel goed programma dat ik sinds kort gebruik, is Revo Uninstaller.
Dat wist werkelijk ALLE onderdelen van een ooit geïnstalleerd programma.
Wees wel voorzichtig! Als je 'diep' wilt verwijderen, dan moet je opletten dat je alleen die stukjes verwijdert die in vet zwart staan aangegeven.
Probeer het eerst uit met een 'onschuldig' programma, zou mijn advies zijn.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sommige programma's hebben een eigen de-installatieprogje. Zoek daar eens naar, misschien dat het dan wel lukt. Suc6
13 jaar geleden
Hoe weet je dan dat het programma er nog wel is? Als de bestanden er nog zijn kun je de rechten van de betreffende folder en alle onderliggende bestanden op "full control" voor allle gebruikers zetten via propertjes, security, etc Daarna kun je alle bestanden wel wissen, tenzij ze daadwerkelijk in gebruik (geopend in een programma) zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het programma niet eerst via je verkenner
uit je C-schijf gooien.

Eerst uit configuratiescherm> software.

Daarna met optie "zoeken" kijken of er nog wat achter gebleven is, want veel programma's later ergens wat achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hai, lees dit eens op je gemak door. Daarna proberen uit te voeren.
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=68598