hoe zet ik muziek op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
8.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van internet

Antwoorden (10)

Je koopt een cd in de winkel, stopt deze in de cd-speler en nu kun je muziek afspelen op de computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan frostwire downloaden want limewire doet het niet meer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaring is van wel...en het is legaal dus ja:)
download spotify.
kan je gratis muziek luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook iTunes gebruiken, is gratis en werkt heel makkelijk en daarmee kun je ook al je muziek beheren.

Nummers van een cd toevoegen

Als je snel een nummer van een cd wilt toevoegen aan een bestaande afspeellijst, plaats je de cd in de computer en sleep je het nummer uit de lijst met cd-tracks naar de afspeellijst. Het nummer wordt in de bibliotheek geïmporteerd en aan de afspeellijst toegevoegd. Als je een nummer van een cd aan een nieuwe afspeellijst wilt toevoegen, plaats je de cd in de computer en sleep je vervolgens het nummer van de cd naar de lege ruimte in de bronlijst. Het nummer wordt in de bibliotheek geïmporteerd en aan een nieuwe afspeellijst toegevoegd.

Hier kun je iTunes gratis downloaden;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grooveshark is ook een hele goeie legaal luisteren
je hoeft nix illegaal te downloaden
capthavoc
13 jaar geleden
Realplayer downloaden en Dan kan je muziek van YouTube halen.. Veilig en gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd in lader pc
Mediaplayer van Windows starten
Dan aanklikken en starten:Muziek rippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd rippen, downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een cd kopen in de winkel en eraf rippen. je kan ook dingen downloaden op www.4usonly.nl dit is niet illegaal, je kan aparte nummers downloaden om te "proberen" en als het je bevalt zou je het kunnen kopen. je moet wel per jaar 1,50 betalen om te mogen downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al zijn het filmpjes op youtube, gebruik dan een youtube downloader, die download het in mp4 formaat. Gebruik dan de m4a to mp3 converter van maniactools, dan heb je hoge kwaliteit en dat programma is gratis.
(de link voor de youtube downloader is voor google chrome, als je firefox gebruikt moet je het via greasemonkey scripts doen, en voor internet explorer is er geen mogelijkheid)

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je het af wilt spelen, gebruik aimp, dat is echt verreweg het beste muziek afspeel programma met de meeste features