Met welke applicatie kan ik een 7- Zip (.7z) bestand openen/lezen?

Ik wil een servicemanual openen maar dit is een 7z bestand. Nu heb ik reeds met verschillende applicaties geprobeerd het bestand te converteren (7-zip, winrar, winzip) naar een ander format, maar ik krijg telkens de melding 'kan bestand ... niet openen als archief'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
16.7K

Antwoorden (2)

Zipgenius, kan alles openen, .zip . Rar .7z, en is nog gratis ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is te openenen met (hoe is het mogelijk!) het gratis programma 7-zip:

http://www.7-zip.org/
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mijn vraag goed had gelezen zie je dat ik deze applicatie heb gebruikt en het dus niet werkt. Het .7z bestand bestaat vervolgens weer uit meerdere .7z bestanden die ik niet kan openen.
rose
13 jaar geleden
Die nieuwe 7z bestanden moeten met 7-zip te openen zijn. Als dat niet het geval is zijn ze corrupt en krijgt een ander programma ze ook niet geopend. Kun je een listing geven van de bestanden die je na de eerste keer uitpakken hebt? (Of wellicht kun je het bestand ergens neerzetten waar ik het kan downloaden, zodat ik het zelf kan proberen)
rose
13 jaar geleden
Je had in je vraag overigens gezet dat je het bestand had geprobeerd te converteren (i.p.v. uitpakken), ik dacht dat de formaten die je opnoemde het beoogde resultaat waren en niet het programma dat je gebruikte...