bij installeren virusprogamma geeft de computer corrupt file lijkt net of de computer is besmet met een virus die de installatie tegen houdt.

wie heeft dit eerder meegemaakt en wat kan ik ermee doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
Probeer de installatie eens vanuit veilige modus.

Het beste antwoord

Je kan eerst je PC online laten scannen. Dan weet je zeker dat je geen virus hebt.
Sommige programma's kunnen de PC ook scannen voordat het geinstalleer wordt.
Als het dan nog niet lukt, en je een originele CD/DVD hebt zou ik terug gaan naar de zaak waar je deze gekocht hebt en ruilen.Er kan altijd iets met het branden misgegaan zijn waardoor de file daadwerkelijk corrupt is.