Filmpjes bewerken

Hoe bewerk je makkelijk filmpjes met flash effecten enz.?

Toegevoegd na 3 minuten:
Zoals Pratend iets ofzo?
Of wat anders als je het beetje snapt gewoon bewegende dingen in een filmpje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sony Vegas pro
2 maanden proef en dan betalen maar is wel Chil ik heb het er voor over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met Windows Movie Player. Het is gratis en het staat standaard op ieder computer. Typ bij ''zoeken'' Windows Movie Player en je hebt het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Programma die ik vind en wat ik zelf gebruikt is Pinnacle Studio 14 HD daarmee kan je dus ook je video's in flash. Is niet moeilijk in gebruik er zijn ongelooflijke veel functies aan het is wel niet gratis ik denk zo rond 120 euro in de winkel maar wel de moeite waard.