Je kan een .avi bestand (video) niet direct converteren naar een .png bestand (afbeelding). Om dit te doen moet je je Avi bestand converteren naar een JPEG bestand en die weer naar PNG bestand converteren. Dit kan met het programma JPG Foto Converter.
http://www.weqsoft.com/download/jpg-photo-converter.exe
Hier kan je die downlaoden!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met camtasia kan je een video omzetten naar een .gif animatie

vervolgens kan je deze .gif animatie in adobe photoshop inladen als een animatie (oude imageready zit nu bij photoshop ingebouwd)
deze animatie word dan opgesplitst in allemaal losse afbeeldingen.