Ik wil gratis lifecam van microsoft downloaden. Welke versie moet ik nemen?

Server 1 Brothersoft(CDN for Global) Click to Download
Server 2 Brothersoft(US mirror) Click to Download
Note: 2.9

Server 3 Brothersoft(CDN for Global) Click to Download
Server 4 Brothersoft(US mirror) Click to Download
Note: 2.04.518

Dit zijn de dingen waaruit ik kan kiezen.
Dit is bij de site: http://www.brothersoft.com/microsoft-lifecam-download-232019.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik zou voor de laatste versie gaan, v. 2.9.

Server 1 + 2 zijn hetzelfde bestand, maar op verschillende servers beschikbaar in het geval een van de servers niet bereikbaar is.

CDN for Global betekent dat server 1 een Canadese server is, en 'optimaal' voor wereldwijd publiek. Ik zou die gewoon proberen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Server 2 (US Mirror) zou optimale snelheden moeten hebben voor Amerikaanse gebruikers en dus voor hen de eerste keus moeten zijn. Mirror staat voor spiegel (dus een identieke kopie van het bestand).

Vaak moet je er niet veel van aantrekken hoor, het zou bijv. kunnen zijn dat je juist betere downloadsnelheden bereikt bij server 2.

Ach, zolang je het kunt downloaden is alles prima toch :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mij lijkt het dat de nieuwste versie de beste is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Global of Mirror?