Photoshop cs5 installeren op tweede computer?

Mijn huidige pc is wat traag om goed met cs5 te werken.Ik wil een nieuwe pc aanschaffen ,kan ik hierop gewoon cs5 terug installeren?Dus installatie cd heb ik al gebruikt op huidige pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Tot zover ik weet is de licenties van Adobe (de makers van Photoshop) persoonsgebonden en niet computer gebonden.

Het moet dus gewoon kunnen volgens mij.

Wil het niet, koop dan niet weer een licentie van Photoshop, maar gebruik Corel X3 of X4 suite. Goedkoper, beter, uitgebreider en geen problemen met herinstalleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan alleen kun je de licentie maar op 1 pc tegelijkertijd gebruiken.

dus dan moet de software van de oude pc gehaald worden en vervolgens op de nieuwe gezet worden.

Tijdens de activatie zou die eventueel wel een melding kunnen geven maar dan staat er in de instructies die je op dat moment voor je krijgt wel wat je moet doen om hem te kunnen activeren op je nieuwe pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een licentie kan je uiteraard opnieuw gebruiken als de computer gecrashed is. Je bent dan nog steeds op een computer bezig met het product.

In jouw geval zal de nieuwe computer een vervanging zijn van de oude. En dat moet altijd mogelijk zijn!