Hoe kun je pingen op je ipod-touch?

Pingen met andere mensen die bijv ping op de blackberry hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Met pingchat! of met whatsapp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whats app ofcourse, kost wel geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Ping' is een dienst van BlackBerry, je kan dus nooit met een iPhone pingen want een iPhone kan geen PING ID krijgen je weet wel ARP4PS3 ofzo, maar er zijn wel alternatieven zoals WhatsApp als een iPhone gebruiker dit installeerd en een Blackberry gebruiker ook kun je via WhatsApp 'pingen'