Nero zorgt bij ons regelmatig voor een crash van de hele windows xp home pc. Is dit een bekend probleem?

Zo ja, waar ligt dat dan aan? weet iemand hoe we het op kunnen lossen?

( geen idee wát het nou precies veroorzaakt... hopelijk jullie wel! )

alvast bedankt. !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er kan een driverfout zijn... Of andere oorzaken... Je kunt het ook heel anders benaderen, Gooi Heel Nero eraf en installeer een andere versie op je pc... Alle kans dat het dan wel goed werkt... Die ene versie, daar is wat fout mee gegaan en de fout persisteert... Zet er een ander brandprogramma op desnoods...

Dus in plaats van repareren van de fout, weg ermee en een ander erop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook een goeie. een andere versie van nero dan eerst als poging... ik ben erg blij met het StartSmart gedeelte van Nero. De hele rest vind ik te ingewikkeld... vandaar.

Andere antwoorden (2)

Je info is een tikkeltje summier, maar je kan de schrijfsnelheid bij het branden verlagen waardoor de belasting van je systeem vermindert wordt.

Tevens kan je om de computer minder te belasten mijn antwoord op de vraag in de bron uitvoeren.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat betekent "in de bron uitvoeren" precies? of eigenlijk, waar is dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mij antwoord staat een link achter: Bronnen, Daar klik je op en zoekt daar mijn antwoord op. Wat ik daar opper zou ook kunnen bijdragen aan de oplossing voor jou. http://www.goeievraag.nl/vraag/manier-computer-sneller.10563
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, had ik niet gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem! :-)
Ik ga met Xinix mee.
Nog één tip: er is een uitstekend gratis brandprogramma.
Zie link.
AWM