Is het mogelijk om je computer (windows xp) aantesluiten op de tv (zodat je je scherm op de tv ziet

Ik heb een windows xp computer en het lijkt mij eens vet om het scherm op de televisie te zien
Is dat mogelijk om dat op de tv te zien via een kabeltje
Of een andere (draadloze) verbinding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Makkelijk via een DVI/VGA/HDMI kabel ene aansluiting in de PC en de andere in de TV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is nog niet gelukt
Maar wel bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (4)

Dit kan zeker maar ligt eraan wat voor tv je hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een philips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat voor Philips want er zijn meerdere Philips tv's
Ja als je pc er de aansluiting voor heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja tuurlijk kan dat, je moet alleen wel zorgen dat je tv een vga of hdmi aansluiting heeft om je pc mee aan te kunnen sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan. S-video naar S-video als je oude tv en compu hebt en anders hdmi-hdmi. Prima beeld verder en nooit geen gedoe met films op dvd zetten maar meteen projecteren!