Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik dat mijn pc altijd eerst updates moet verwerken vóór hij af wil sluiten?

Standaard bij het sluiten van de computer krijg ik een mededeling dat ik nog niet mag afsluiten, omdat er 3 van de 3 updates moeten worden geïnstalleerd.
De updates zijn van Microsoft - de nummers zijn bekend, maar de installatie daarvan gaat fout -.
Dus hoe verwijder ik die updates?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
522

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik weet niet hoe je je automatic updates heb ingesteld (config / automatic updates), maar ik zet die altijd op notify before install/download ipv automatic download. dan kan ik aangeven welke download ik wil, de ander vink ik uit waarna windows vraagt of hij mij niet meer moet notifyen over de update. dan klik ik dus inderdaad niet meer notifyen..

misschien veranderd dat wat. en als je de nummers op een of andere manier heb achterhaald kan je ze evt. van de website microsoft zelf downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding