Waar kan ik Nederlandse boeken of tutorials over 3ds Max en/of Blender (= 3D tekenprogramma) vinden?

Ik wil het liefst Nederlandse boeken en/of tutorials hebben omdat ik niet zo goed in Engels ben.
Er zijn wel Nederlandse boeken over 3ds Max, maar wel van heel oude versie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke versie gebruik jij?
2011 o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik versie 2011.
Bestaan er Nederlandse tutorials en/of boeken over de versie 2011 of 2010? Zo ja, waar kan ik dit vinden?

Het beste antwoord

Er zijn Nederlands talige boeken te koop bij bol.com, echter deze zijn allemaal al behoorlijk oud; uit het jaar 2000 tot 2003. Deze boeken lopen dus flink achter.

Bij amazon.com zijn wel veel Engels talige boeken te koop. Deze boeken zijn wel up to date. Persoonlijk zou ik dus toch voor een Engels talig boek gaan. Met behulp van een woordenboek kom je er vast wel uit. Zeker als je de titel Beginning Blender of Blender for Dummies neemt. Op deze manier leer je ook nog eens vanzelf steeds beter Engels.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is lastig om die boeken te zoeken.
Ik weet ook niet of je er wat aan hebt, maar het enige wat ik vond was:

Weet niet of het wat is, maar meer kan ik echt niet vinden.

(Wel in het Engels, maarja!)

En als je misschien nog meer wilt vinden:
http://www.google.nl/search?tbs=bks%3A1&tbo=1&q=max+3ds+2011+&btnG=Boeken+zoeken