Bestaat er een gratis video-bewerkings programma waarmee je de kleurbalans in een video kan aanpassen?

Ik heb namelijk van de week een filmpje gemaakt binnen in een beurs gebouwd, maar helaas, door de belichting is de film erg rood.

Zijn er gratis programma's die de kleurbalans van een film aan kunnen passen? En ook het liefst vrij uitgebreid mee kan monteren.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik gebruik Windows Vista / Windows 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

zoek naar een open source video editing programma.
ik weet niet welk besturingssysteem je gebruikt dus zie de bron voor een lijstje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kun je het niet doen met Windows Movie Maker, die standaard op Vista/ Windows 7 zit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zeker met Windows Moviemaker 2.6. Helderheid verhogen en verlagen, tint wijzigen e.d.
Importeer de film en kies voor bewerken, video-effecten weergeven.
Zie ander antwoord voor de download link.