als je videokaart 2 uitgangen heeft ( VGA of DVI ) kan je hier aan gewoon een 2e scherm plakken. je kan dan bij je beeld instellingen instellen wat je wild, een kloon van je beeld of uitbrijding van je scherm:) suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende manieren om een 2de monitor aan te sluiten.

Als je videokaart 2 uitgangen heeft is het makkelijk. dan kun je instellen of je splitscreen wilt werken of je beeld wilt kopieren.

Je kunt 2 vga uitgangen hebben, 2 DVI uitgangen of een VGA en een DVI.

Als je 1 uitgang hebt, kunt je via een VGA of DVI splitten je signaal naar 2 monitors sturen. Beide monitors geven dan hetzelfde beeld.

Dus, wat wil je bereiken?

Toegevoegd na 27 minuten:
extra info:
Er zijn overigens ook al videokaarten op de markt met HDMI out. Hierbij geldt hetzelfde als hierboven vermeld. HDMI kan ook digitaal geluid bevatten. Mocht je bv een tv als 2de scherm aan willen sluiten via HDMI, dan kan dit via 1 kabel.