Weet iemand een Programma waar je geluid mee kan mixen en in dit programma zitten dan ook al zelf geluidjes ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (3)

http://www.mutools.com/downloads.html

MU.LAB is het programma wat je zoekt.
Ik heb het zelf ook meegemaakt! Je download een muziekprogramma, en vervolgens kan je er niks mee omdat je er geen geluiden bij hebt. Met dit programma krijg je veel verschillende instrumenten erbij geleverd. Het is gratis, maar er is ook een betaalde versie, als je het er voor over hebt.

Veel plezier met het maken van muziek!

Toegevoegd na 39 seconden:
Fruity Loops Studio is natuurlijk ook een goed programma, maar dat moet je dan weer betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cubase met VST inputs is fantastisch! En zo het je ook Reason en Ableton. Het kost wat, maar dan heb je wel de "Cream of the Crop"!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fruityloops lijkt mij zo dan ook wel een leuk programma, ben er niet zeker van of het gratis is..