Ik heb een nogal oud spel, en nu doet hij het ineens niet meer! Het spel heet: Might and Magic for blood and honor (MM7).

Ik speel het spel op een oude computer, een windows 1998. Dus daaraan ligt het probleem niet. Het rare is dat ik het gister nog heb gespeeld, en nu vandaag als ik erop klik geeft hij me een fout melding! Sommige zeiden al tegen mij dat ik het spel weer opnieuw moet instaleren, maar dat wil ik pas doen als het echt niet anders kan. Iemand nog andere ideeën??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

in speel ook oudespellen op een 98 pc, maar met DOSbox
probeer dat eens

Toegevoegd na 8 minuten:
als je dan tog moet opnieuw installeren kopieer de savegame bestand, dan ben je niet alles kwijt
en als het op een floppy staat dan naar je pc kopieeren
(floppy's verslijten)