Met welk programma kan ik mijn wachtwoorden van m'n computer terughalen?

Maandag gaan ze m'n computer opnieuw installeren en dan gaat er alles af.
Nu ben ik van een paar websites en e-mailadressen de passwords kwijt, maar de computer logt automatisch in dus de wachtwoorden zitten ergens in het geheugen.
Bij mijn vorige herinstallatie had ik een programmaatje waarmee ik de wachtwoorden kon ophalen, maar ben vergeten wat het was.
Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

Jammer dat ik deze vraag niet eerder heb gezien maar misschien heb je er alsnog wat aan! Ik gebruik de site Nirsoft voor het recoveren van passwords, ze hebben echt heel veel programma's voor allerlei soorten passwords: mail,MSN, VPN, inbel, browserwachtwoorden etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

welke browser gebruik je?

bij chrome kun je via de moersleutel - opties - persoonlijke items - wachtwoorden weergeven

Toegevoegd na 2 minuten:
met firefox kan dat op de manier weergegeven bij de bron

Toegevoegd na 2 minuten:
met internet explorer kun je onderstaand programmatje downloaden (zie andere bron)