Microsoft Office Powerpoint

Toegevoegd na 1 minuut:
Of de (gratis) variant van OpenOffice: Impress

http://www.openoffice.org/product/impress.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft Office PowerPoint inderdaad. OpenOffice Impress is een stuk eenvoudiger, met minder mogelijkheden.
Hoewel een eenvoudige presentatie meestal een stuk beter oogt dan een drukke presentatie met veel tekst, kleuren en effecten.
"Keep it simple" is de boodschap.
Niet teveel tekst op 1 slide,
niet teveel kleuren (gebruik 1 kleur eventueel door heel de presentatie voor titels of woorden die eruit moeten springen)
niet teveel effecten met tekst of geluid, dit komt weinig professioneel over