Hoe verwijder ik het Windows Live Messenger programma van een laptop met Windows 7 Starters Edition?

Ik heb sinds kort een klein minilaptopje met daarop Windows 7 Starters Edition.
Elke keer als ik het ding opstart, dan verschijnt het opstart scherm van Windlows Live Messenger weer in beeld.
Ik vind dit vrij irritant, gebruik het programma nooit, maar krijg bij afsluiten wel altijd de melding dat het programma nog actief is en of ik afsluiten wil forceren.

Kortom: Ik wli hem verwijderen, wat is de beste manier?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien heb ik een andere en wat gebruiksvriendelijk progje dan de bekende msconfig methode? Hier kan je lezen welke voordelen deze biedt: http://pcgids.net/windows-algemeen/sneller-opstarten Gebruik deze nu 2 jaar, is gratis en veiliger ook. Veel mensen beseffen niet dat heel veel onnodige programma's mee opstarten en dit alles ook doet vertragen bij ook een reset/reboot. Met dit programmaatje is het "kinderwerk" en overzichtelijk. Bij twijfel kan je vooraf doorverwezen worden naar sites die over alle opstart items meer info geven. (veilig, nodig , onveilig enz) M.b.t je vraag zou ik daar gewoon alles uitvinken van msn ;)

klik op start type bij progamma's zoeken msconfig in, druk op enter ga naar opstarten en haal het vinkje weg bij windows live! s6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100