Hoe verwijder ik het Windows Live Messenger programma van een laptop met Windows 7 Starters Edition?

Ik heb sinds kort een klein minilaptopje met daarop Windows 7 Starters Edition.
Elke keer als ik het ding opstart, dan verschijnt het opstart scherm van Windlows Live Messenger weer in beeld.
Ik vind dit vrij irritant, gebruik het programma nooit, maar krijg bij afsluiten wel altijd de melding dat het programma nog actief is en of ik afsluiten wil forceren.

Kortom: Ik wli hem verwijderen, wat is de beste manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

klik op start
type bij progamma's zoeken msconfig in,
druk op enter
ga naar opstarten
en haal het vinkje weg bij windows live!

s6