Diapresentatie met muziek hapert telkens.

Telkens als ik via de mail een diapresentatie met muziek ontvang heb ik een probleem tijdens afspelen.
Bij de 1-ste dia heb ik muziek, maar zodra de 2-de dia verschijnt stop de muziek. Dus ik heb steeds alleen bij de 1-ste dia muziek en verder helemaal niet.
Bij het afspelen van een filmpje met muziek, heb ik dit probleem niet. Dan heb ik steeds muziek tijdens het afspelen.
Wie kan mij helpen met dit storende probleem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Dit lijkt me een fout in de presentatie. Waarschijnlijk is de muziek gekoppeld aan één dia en niet aan de presentatie.

Als 't al uberhaupt mogelijk is om een liedje met jouw versie van de presentatiesoftware vanaf 't begin te laten doorspelen.

Een filmpje met geluid is technisch gezien heel iets anders dan een presentatie - je mag ze niet vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer is om die diepresentatie op je harde schijf te bewaren. Misschien lukt het dan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ervanuit dat je Microsoft Powerpoint gebruikt. Ik heb versie 2007, dus ik probeer daarmee uit te leggen hoe muziek doorgespeeld moet worden als je naar de volgende dia gaat.

Alleerst ga je bovenin naar 'Animaties' en vervolgens 'Aangepaste animatie' (op de dia waar je muziek staat). Als het goed is staat daar nu ook je muziek in dat lijstje rechts.

Rechtermuis op dat muziek en kies voor 'Effectopties...'. Op het tabblad 'Effect' kies je bij 'Afspelen stoppen' voor 'Na: x dia's'. Als getal vul je het aantal dia's in dat je hebt.

Als je wilt dat het muziek steeds herhaalt, kies je op het tabblad 'Tijdinstelling' bij 'Herhalen' het aantal keer dat het muziek zich moet herhalen. Anders zal het muziek stoppen wanneer het voorbij is.

(ik weet niet meer hoe het zit met Office 2003 of eerder, maar ik neem aan dat het ongeveer hetzelfde zal zijn)