Ben op zoek naar een cursus wordpress of joomla. Iemand goeie suggesties? En kan ik beter WP of joomla leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien heb je wat aan deze Joomla tutorials op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=de4De3VW6NU (en de vervolgingen ervan zul je wel aan de rechterkant vinden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf werk veel met Joomla en ik vind hetzelf toch veel veelzijdiger. Wordpress is m.i. toch meer georienteerd op het maken van een blogger site.
Er zijn heel veel modules, plugins en templates voor Joomla te vinden. Ik had al snel door hoe je die templates kon aanpassen. Ook de mensen voor wie ik de sites heb gebouwd konden al snel aanpassingen maken en artikelen toepassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@geroin klinkt toch erg zoals WordPress, hier maak je ondertussen even snel een site mee dan een blog (zeker met de nieuwe menu functies)

ik had eerst Joomla geprobeerd en WordPress was een opluchting, maar eerlijk: dat is ook al drie jaar geleden, Joomla is vast ook verder geëvolueerd.