Hoe kan ik met Google Mail meerdere berichten tegelijk naar één emailadres sturen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wilt een aantal mailtjes die je hebt gekregen forwarden naar 1 emailadres?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, klopt !

Antwoorden (2)

Door groepen te maken of door gewoon de e-mail adressen invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je soms een hele "conversatie" (Heen- en weergaand bericht verkeer tussen twee personen) in één keer aan iemand doorsturen?
In dat geval...
Het is even zoeken, maar rechts boven zie je het volgende lijstje staan (in donkerblauw):
Nieuw venster
Alles afdrukken
Alles uitvouwen
Alles samenvouwen
Alles doorsturen

Klik simpelweg op "Alles doorsturen", en je stuurt alle e-mails in de conversatie door!

Toegevoegd na 1 minuut:
...En dat zie je dus staan nadat je de betreffende conversatie hebt geopend....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sorry dat bedoelde ik niet, ik wil naar één iemand een aantal verschillende berichten uit mijn inbox doorsturen (forwarden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal je het waarschijnlijk gewoon één voor één moeten doen...