Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de “laat vrienden verifiëren” opnieuw proberen op TikTok?

Er is recentelijk een nieuwe optie voor mensen die niet meer in hun TikTok account komen. Ik heb deze geprobeerd, er is hierbij ongeveer 2 uur tijd voor je vrienden om jou te verifiëren, het was helaas net te laat. Optie is nergens meer te vinden als ik probeer in te loggen, dit is mijn laatste redmiddel!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Om de optie “laat vrienden verifiëren” opnieuw te proberen op TikTok, moet je eigenlijk weer inloggen en ervoor zorgen dat je vrienden weten dat ze je moeten verifiëren.

Als je het nog eens wilt doen, controleer dan of je nog steeds toegang hebt tot de optie in het inlogscherm. Soms moet je even wachten of de app sluiten en opnieuw openen voordat je de functie weer ziet.

Als dat niet werkt, kan het ook helpen om de TikTok-app bij te werken of je telefoon opnieuw op te starten.

Hebben jullie tips of tricks om iemand te helpen met het opnieuw verifiëren op TikTok? Deel jullie ervaringen of oplossingen!
(Lees meer...)
9 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing