Hoe komt het dat inloggen op het Forum van Goeie Vraag momenteel niet lukt?

De eerste keer dat ik het probeer gebeurt er niets. De tweede keer komt er een roze gearceerde melding "Het e-mailadres en wachtwoord dat je hebt ingevoerd zijn niet bij ons bekend. Controleer deze en probeer het opnieuw." Terwijl ik daar al mee geregistreerd sta sinds 12-09-2016.
Op het forum kan ik de vraag nu dus niet stellen, daarom maar op GoeieVraag hoewel het misschien niet aan de richtlijnen voldoet...

Amadea
4 maanden geleden
1.9K
crispy
4 maanden geleden
ik heb geen problemen ermee, lukt zowel met Chrome als met Edge.
Z512099
4 maanden geleden
Bij mij lukt het wel.
LeonardN
4 maanden geleden
Met Firefox lukt het mij ook.
Amadea
4 maanden geleden
Zowel op Firexfox als op Chrome en Edge krijg ik precies hetzelfde resultaat. Het rare is dat ik daarna wel op startpagina.nl/v kom, maar bij het Forum blíjft "Log in" staan.
Vortexxx
4 maanden geleden
"Zowel op Firexfox als op Chrome en Edge krijg ik precies hetzelfde resultaat."
Cookies weggooien wil soms helpen, ik gebruik Click&Clean extensie in Chrome om selectief cookies weg te gooien.
Amadea
4 maanden geleden
Cookies wissen en Adblocker uitzetten heb ik ook al gedaan, maar dat helpt niet.
SimonV
4 maanden geleden
Waarom niet contact opnemen met Startpagina: "Ik heb problemen met mijn account"?
Amadea
4 maanden geleden
Omdat ik daar geen problemen mee heb. Het is alleen het Forum dat niet normaal werkt.
LeonardN
4 maanden geleden
Ik kom er ook niet meer op. Inloggen lijkt te lukken dan kom ik oningelogd op de pagina. Wil ik reageren kom ik weer op de inlog.
LeonardN
4 maanden geleden
Heb een bericht naar Startpagina gestuurd (is OOK een onderdeel van hun).

Antwoorden (1)

Volgens Startpagina:

Bedankt voor je bericht. Ik heb navraag gedaan bij IT en de oorzaak is bekend. Ik verwacht dat het deze week is opgelost. Tot die tijd kan helaas niemand inloggen op de fora.
4 maanden geleden
Amadea
4 maanden geleden
Het is mij daarnet gelukt om normaal op het Forum te komen. Weet niet of dit door de IT-actie komt of doordat ik met CCleaner alles opgeschoond heb. Zal het eerste wel zijjn...
LeonardN
4 maanden geleden
Kom er nu ook weer in, dus het is denk ik ook IT.