Waarom kunnen sommige leden de bestanden van mijn facebookgroep niet in?

Het maakt dan jiet uit of ze in de browser of in de app werken. Zelf kan ik via de browser niet in de bestanden, maar wel via de app. Veel leden kunnen via de app wel gewoon in de bestanden, maar sommigen dus niet. Het hele woordje 'bestanden' is überhaupt nergens te vinden. Het maakt ook niet uit of het android of apple is. Hoe kan dit?
'Jiet' moet natuurlijk 'niet' zijn

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de privacyinstellingen van de groep zijn ingesteld op alleen leden. Controleer de instellingen van de groep om te zien of deze openbaar of alleen voor leden is. Als de groep alleen voor leden is, moeten leden eerst lid worden voordat ze de bestanden kunnen bekijken.
Bronnen:
5 maanden geleden