Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In een online vergadering met teams heeft iemand een chat geplaatst. waar vind ik die chat terug?

De gespreksleider van een online vergadering heeft in een chat wat informatie gegeven, maar ik heb geen idee hoe ik dat in Teams terug kan vinden.

een jaar geleden
900

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waar je het icoontje voor chatten precies kunt vinden, hangt af van de versie van MS Teams dat wordt gebruikt. Maar de icoontjes staan vaak boven in het scherm, boven de camerabeelden van de deelnemers aan het overleg.
Maar binnen MS Teams is een icoontje, dat eruit ziet als een spraakballonnetje. Als je dat aanklikt tijdens het overleg krijg je toegang tot de chat.
De chat blijft ook beschikbaar buiten het overleg. Dan vind je hetzelfde icoontje helemaal links in het scherm
(Lees meer...)
een jaar geleden
Marga
een jaar geleden
AnnBoo heel erg bedankt voor het snelle antwoord.
De chat die je in een online vergadering met teams hebt geplaatst, kun je terugvinden in de chatgeschiedenis. Deze kun je meestal vinden door op het chat-icoon te klikken.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding