Hoe kan je de verwijdering van je account van Facebook annuleren?

Ik wilde eigenlijk mijn Facebook account verwijderen. Maar toen toch maar niet.

Maar klopt het dat als je opnieuw inlogt de verwijdering bent tegengegaan?

Of moet je nog iets speciaals doen. Ik heb nog 30 dagen de tijd

een jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Facebook verwijderen
Ga naar www.facebook.com/help/delete_account
Log eventueel in met uw gegevens.
Klik op Account verwijderen.
Vul uw wachtwoord in en klik op Doorgaan.
Klik op Account verwijderen.
Het profiel wordt na 30 dagen definitief verwijderd. Wilt u dit toch niet? Log dan binnen deze 30 dagen in op Facebook en klik op Verwijderen annuleren. Het account is dan weer geactiveerd.
een jaar geleden