Via een voormalig Facebookvriend ben ik in een gespreksgroep terecht gekomen. Hoe stop ik dit?

Ik wil niet in die groep zitten.
Ik heb deze voormalige FB-vriend al een aantal jaar geleden als FB-vriend verwijderd en hem dit ook medegedeeld.
Een groepsgesprek dus.

een jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hopelijk bedoel je dit:

Een groepsgesprek verlaten
1. Ga naar het gesprek.
2. Klik op ...
3. Klik op Groep verlaten.

Een groep verlaten
1. Klik in je overzicht in het linkermenu op Groepen en selecteer je groep. Als je Groepen niet ziet, klik je op Meer weergeven.
2. Klik rechtsboven op Lid geworden en selecteer vervolgens Groep verlaten.
3. Klik op Groep verlaten om te bevestigen.
SimonV
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt @SimonV.