Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen posts op Instagram adverteren? Ik krijg een foutmelding over betalingsmethoden, hoe los ik dit op?

Beste,

Ik heb een probleem met mijn betalingen van de advertenties van Instagram. Wanneer ik een post wilt adverteren krijg ik telkens hetzelfde beeld te zien: “betaaldatum” “je promoties zijn uitgeschakels omdat je betalingsmethoden niet kunnen worden verwerkt. Betaal het verschuldigde bedrag om promoties te blijven uitvoeren” dan klik ik daarop en dan krijg ik mijn paypal account (voeg ik die toe) Die zegt telkens toegevoegd en dan krijg ik weer datzelfde scherm te zien. Waardoor ik niks kan uitvoeren. Mijn instagram is gekoppeld aan mijn facebook, beide is mijn paypal toegevoegd als betaalmethode en het lukt maar niet. meerdere malen geprobeerd op meerdere toestellen (laptop, telefoon). Contact met instagram is onmogelijk

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
9.2K
TurfGraver
2 jaar geleden
Staat er wel geld op je PayPall?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De oorzaak is misschien een fout in een cookie en/of de buffer.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op de naam van de site.
Verwijder deze cookies.

Beschadigd bestand in de browsercache:
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.

Of probeer een andere browser.
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding