Wordt de WhatsApp groep die ik heb aangemaakt ook verwijderd bij de andere leden?

Ik heb een groep aangemaakt in whatsapp. Waardoor ik ook uiteraard de beheerder van ben geworden. Hier zijn een aantal mensen aan toegevoegd. Mocht ik nu als beheerder de groep verlaten blijft de groep dan bestaan onder de andere leden of wordt ie in zijn totaliteit verwijderd?

4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Nee, de groep blijft bestaan. Als er geen andere beheerder is, maakt WhatsApp automatisch iemand anders beheerder.
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+
Wat je dus nog kan doen als alternatief is alle leden verwijderen als admin EN dan de groep verwijderen.