Waarom blijft Facebook geluid geven terwijl dit uitgeschakeld is?

Ik hoor bijvoorbeeld een geluid als ik klik op "vind ik leuk". Zie foto, zo staat het nu ingesteld.

Picture for question
5 jaar geleden
2K
LeonardN
5 jaar geleden
Geeft "Geluid - Facebook" nog een menu?
Wat je nu uitgeschakeld lijkt te hebben zijn inkomende meldingen (nieuw bericht), dat is wat anders dan een geluidje van een actie die jij onderneemt gok ik.
Niesje1973
5 jaar geleden
Ja, maar alleen een lijst met geluiden en niet de optie "stil" die je meestal hebt bij beltonen.
Niesje1973
5 jaar geleden
Daarnaast is het "vind ik leuk" geluid een ander geluid dan waar dit nu op ingesteld staat..........
LeonardN
5 jaar geleden
Doe je het wel via de intstellingen binnen de Facebookapp?
maw zijn dit niet de instellingen van Android algemeen?
Niesje1973
5 jaar geleden
Ja, zie foto
LeonardN
5 jaar geleden
Heb hem gevonden! Zit op een ietwat vreemde plek idd.

Antwoorden (1)

Voor Android:

In Facebookapp
Hamburgermenu (drie streepjes)
Instellingen en Privacy
Intstellingen
Media en contacten

Geluiden in app ; schakel uit
===
Voor iOS werkt het het zelfde:

https://www.appletips.nl/facebook-app-de-nieuwe-geluidseffecten-uitschakelen/
Toegevoegd op 02 maart 2019 13:39: tekst
5 jaar geleden
Niesje1973
5 jaar geleden
Nou dat kan je wel zeggen! Hartelijk bedankt!