Hoe ik kom weer op het forum van GoeieVraag?

Als ik via Firefox (met uitgeschakelde add-ons) of Chrome naar het forum ga:
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/
zie ik het forum even verschijnen, daarna verdwijnt de inhoud van het forum.
Met Opera heb ik dit probleem niet.
_________________

Probleem zelf opgelost: Kaspersky Anti-Banner blokkeerde de site. Na uitschakelen kreeg ik het forum weer te zien.

SimonV
5 jaar geleden
1.9K
LeonardN
5 jaar geleden
Nieuwe ad-banner is zo gemaakt dat je adblocker uit moet.
Amadea
5 jaar geleden
Is het dan nog wel mogelijk of het forum te lezen zónder bewegende reclame?
SimonV
5 jaar geleden
Ik snap het niet: met of zonder ingeschakelde Ublock krijg ik geen reclame te zien.
Misschien werkt het als je dit toevoegt aan je filter:
@@||https://goeievraag.startpagina.nl/forum/^$generichide
@@||https://goeievraag.startpagina.nl/forum/*ad$script
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oh dit heb ik ook!
Zonder adblocker kom ik er nog steeds niet op. Op weg naar de discussielijst struikel ik bij Simon's : https://goeievraag.startpagina.nl/forum/ op Forum GoeieVraag.
Hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat is het Kaspersky Anti-Banner?
en hoe uit te schakelen als ik dit heb??
SimonV
5 jaar geleden
Werk mijn gegeven filter-reactie (boven die van jou)? Kaspersky Anti-Banner hoort bij virusscanner Kaspersky. Als je die niet hebt, kun je daar ook niets veranderen.
SimonV
5 jaar geleden
Gek, ik moet nu wel bij Chrome de blokker uitzetten. Mijn filterscripts werken niet.
Amadea
5 jaar geleden
Adblockplus uitzetten heeft geen effect, de forums blijven gesloten. Ik vermoed dat het te maken heeft met het beschermen door Firefox tegen volgen. Want ze willen zien welke sites je bezoekt en dan gerichte reclame op je afsturen.
Maar het is mij wel gelukt om het forum normaal te lezen met Edge als browser met dan Ublock als extensie! Dus deze informatie heeft wel geholpen.
SimonV
5 jaar geleden
Opera toont het forum zelfs zonder ad-blokkers.
SimonV
5 jaar geleden
'k Snap alleen (nog) niet waarom ik met Firefox geen reclame zie (Maakt niet uit of Ublock in- of uitgeschakeld is).
LeonardN
5 jaar geleden
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2575549/banner-blokkeren-met-werking-site/ (adguard) Voor diegene die niks zien op de site. Neem een andere browser, schakel al je addons uit op de browser die gebruikt, en kijk dus ook of apps zoals virusscanners geen ads/banners blokkeren.
Amadea
5 jaar geleden
Maar helaas, ook op Edge met Ublock krijg ik inmiddels geen content meer te zien. Ze hebben door de inhoud van deze vraag vermoedelijk ontdekt dat ze nog een browser waren vergeten....
LeonardN
5 jaar geleden
@Amadea Het werkt net iets gekker denk ik. Ik heb ook al een aantal blockers gehad waarbij na verloop van tijd de blocker alles blokkeert. Op het forum heb ik een aantal tips en aanbevelingen om met blocker toch door te kunnen werken. Adguard krijg ik perfect werkend, AB en ABP laten enkel de niet-vervelende banner zien.
Ublock, kan ik ook werkend krijgen (kwestie van een filter 'Easyfliter" uitschakelen).

Het beste antwoord

Als je de reclame blokker uitzet lukt het hier wel.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Had het zelfde probleem. Het ligt aan die gestippelde ad banner.
SimonV
5 jaar geleden
Zoals gezegd, uitzetten van reclameblokker (add-ons) hielp niet. Daar lag het dus niet aan.
LeonardN
5 jaar geleden
Daar lag het dus wel aan. Dat zeg je nu zelf in je antwoord.
SimonV
5 jaar geleden
Nee. Ublock uitzetten hielp niet. Daar had ik als eerste aan gedacht. Als ik had geweten dat Kaspersky ook reclame blokkeert als je alle add-ons (waaronder Ublock en Kaspersky) uitschakelt, had ik de vraag niet gesteld...
Met Ublock ingeschakeld werkt het forum naar behoren, dus uitzetten heeft geen effect.
SimonV
5 jaar geleden
Toch Beste Antwoord: in principe heeft Fremar gelijk.