Hoe gebruik je de 'ask me something' functie op Instagram?

Ik heb 2 instagram accounts en wil de ask me something functies gebruiken op mijn tweede account. Maar dat kan ik alleen op mijn eerste account. Het is heel raar. Weet iemand hoe ik dit kan fixen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik had hier ook problemen mee, maar ik heb een creatieve oplossing gevonden!
Je maakt een verhaal aan op je eerste account en hierin zet je een 'ask me something'.
Voordat je deze deelt in je verhaal zet je telefoon op vliegtuigmodus en vervolgens post je hem in je verhaal.
Vervolgens schakel je naar je tweede account.
Als het goed is kun je hier nu ook een 'ask me something' in je verhaal zetten.
Als je hem in je verhaal hebt gepost schakel je terug naar je eerste accout.
Vervolgens schakel je de vliegtuigmodus weer uit en verwijder je de post van je eerste account en check je voor de zekerheid even of hij op het tweede account geplaatst is!

Succes!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het lukt niet aangezien ik niet kan overschakelen zonder internet door de vliegtuigmode. ...