Hoe kan je instagram contacteren?

Mijn account is gehacked en die persoon heeft een verifaction code aangezet op zijn email. Hoe moet ik dit regelen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
23.7K
fremar
5 jaar geleden
https://nl.wikihow.com/Contact-opnemen-met-Instagram
fremar
5 jaar geleden
https://help.instagram.com/contact/438525166257277

Antwoorden (1)

Open het Instagram-helpcentrum op je computer. Op deze website kun je een melding maken als onderdelen van de site niet werken, maar kun je ook instructies vinden om toegang tot een account te krijgen of accounts te rapporteren die de regels van Instagram breken of zich niet aan de wet houden.
Je kunt het Instagram-helpcentrum vinden op help.instagram.com

Klik in het linker menu op "Er werkt iets niet" als je problemen met je Instagram-account of app hebt.
Kun je niet inloggen, klik dan op "Ik kan me niet aanmelden" voor instructies om je account te herstellen. Als je geen toegang meer hebt tot het e-mailadres waarmee je account geregistreerd is, kun je je wachtwoord waarschijnlijk niet opnieuw instellen. Dit kan echter wél als je account aan Facebook gekoppeld is.
Klik op "Een functie rapporteren die niet werkt" om crashes of verbindingsproblemen met de Instagram app te melden.

Klik op "Privacy op Instagram" en vervolgens op "Iets rapporteren" om problemen met gebruikers of je eigen account te melden. Dit deel van het centrum is bedoeld om melding te maken van gebruikers die de regels of de wet overtreden. Ook kun je hier rapporteren dat je account gehackt is. Naar aanleiding van meldingen wordt niet altijd direct actie ondernomen.
"Gehackte accounts" - Je vermoedt dat iemand je eigen account of dat van iemand anders gehackt heeft.
"Accounts die zich voordoen als iemand anders" - Iemand doet zich als jou voor.
"Minderjarige kinderen" - Rapporteer gebruikers die jonger dan 13 jaar zijn.
"Accounts met haatdragende inhoud" - Maak een melding van accounts die pesterijen of intimidatie stimuleren.
"Intellectueel eigendom" - Rapporteer accounts die materiaal gebruiken waarop copyright rust.
"Vrijgeven privégegevens" - Maak melding van gebruikers die je persoonlijke informatie delen.
"Self-Harm" - Rapporteer gebruikers die zichzelf iets aan willen doen.
"Misbruik en spam" - Rapporteer accounts die Instagram spammen.
"Misbruik" - Maak melding van kinderporno of mensenhandel.
"Andere typen rapporten" - Rapporteer een overleden persoon zodat zijn of haar account wordt verwijderd of omgezet in een herdenkingsaccount. Maak verder melding van veroordeelde zedendelinquenten en chantage.