Ik beheer een aantal Facebook pagina's. Waarom zie ik bij één van deze pagina's de statistieken niet?

Bij mijn andere pagina's zie ik gewoon de statistieken, maar bij die ene niet. Hoe kan dat, maar vooral wat kan ik eraan doen? Ook alle medebeheerders hebben dit probleem.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wat je er aan kunt doen is groeien, waarschijnlijk zit je groep onder de drempel van het aantal leden om statistieken te krijgen. Ik beheer diverse groepen, naarmate je meer leden hebt neemt het aantal features toe.

Overigens zegt dat natuurlijk niets, de kleinere groepen zijn vaak het meest kwalitatief van aard.