instagram: wanneer een volger een bericht van mij liket, kunnen zijn volgers dit bericht dan zien?

dus stel, iemand die mij volgt, liket een bericht van mij, krijgen zijn/haar volgers dit dan allemaal te zien en kunnen ze dan ook op het bericht klikken zelfs als zij mij niet volgen en ik niet hun?

6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee ze krijgen het bericht niet te zien op hun tijdlijn als je dat bedoeld.
Ze kunnen het bericht wel zien als ze op jouw naam zoeken binnen instagram.
Als je dit niet wilt kun je je account op privé zetten. Dit zorgt ervoor dat alleen jouw volgers jouw account kunnen bekijken. Dit zorgt er ook voor dat mensen een volgverzoek moeten sturen voordat ze je kunnen volgen. Jij kan dit verzoek dan accepteren of afwijzen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Parra187
6 jaar geleden
mijn vraag was eigenlijk in het geval als mijn account op prive staat. want als dat niet het geval is kan je dat sws zien, dat staat er bij hartje persoon A (iemand die jij volgt) vindt dit en dit bericht leuk van deze persoon en dan kan je klikken op de foto en dan op het profiel uitkomen, maar mijn vraag was dan als ik op prive sta en iemand die mij volgt liket mijn bericht kunnen zijn haar volgers dit zien bij hartje van Persoon A vindt dit bericht leuk van deze persoon, en dat ben ik dan.