Hoe kan ik verbergen in de feed van vrienden dat ik een pagina like op Facebook?

Als ik op Facebook een pagina like/volg, komt dit op anderen hun feed dat ik de pagina nu leuk vindt. Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat dit niet tussen anderen hun nieuwsfeed komt te staan? Ik like een pagina omdat ik er zelf geïnteresseerd in ben, voor mezelf. Ik wil niet aan iedereen laten weten dat ik een pagina volg.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

daarvoor hoef je alleen op volgen te drukken. dan zie je ook staan dat ''like'' niet is aangevinkt