Hoe kan je op computer te taal begrijpen als je er niks van de taal begrijpt?

Mijn youtube account is gehackt en ik kan er wel in. Alleen de taal is veranderd en ik weet niet hoe ik die terug moet veranderen. omdat ik niks begrijp van de taal die er nu op staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe kun je op een computer de taal van je youtube account veranderen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
AnnBoo8146
6 jaar geleden
YouTube is een onderdeel van Google. Daarom kan een aantal instellingen gekoppeld zijn aan de instellingen van je Google-account. Als je naast YouTube ook een Google-account hebt zou je bij deze instellingen kunnen kijken.
Ik hoop dat het je lukt om de taal weer terug te zetten.

Het beste antwoord

1. Ga naar je profiel (rechtsboven)
2. Ga naar instellingen (halverwege het menu).
3. Klik Taal (linksonder).
4. Kies Nederlands.

Verander je wachtwoord!

Omdat je deze instellingen niet kunt lezen in de vreemde taal, kun je beter onderstaande afbeeldingen volgen:
https://www.wikihow.com/Change-YouTube-Language-Setting

Kopieer anders stukjes tekst naar Google vertalen en laat deze het vertalen:
https://translate.google.nl
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel jouw tip heeft geholpen :)