Ik heb gemeenschappelijke vrienden met een persoon op Facebook en toch kan ik haar geen direct vriendschapverzoek zenden. Hoe kan dit?

Ik heb niet meer dan 5000 vrienden. Ik heb deze persoon niet al een vriendschapsverzoek gezonden welke nog niet beantwoord is. Ik heb deze persoon ook niet geblokkeerd. Voor zover ik weet ben ik ook niet geblokkeerd voor het versturen van vriendschapsverzoeken; bij anderen kan het wel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

dit ligt niet aan jou, maar aan de persoon aan wie je een vrjendschapsverzoek probeert te sturen. Deze persoon heeft de optie om vriendschapsverzoeken te ontvangen waarschijnlijk uitgezet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor zover ik weet heeft Facebook twee mogelijkheden wat betreft de mogelijkheid van vriendschapsverzoeken indienen: iedereen of vrienden van vrienden. Er is geen optie om vriendschapsverzoeken te ontvangen uit zetten. Als dit wel kan hoor ik graag hoe dat precies moet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik wou net hetzelfde vragen Hugo. Je kan dat niet eens uitschakelen.
4pokes500 ???????
Kun je al zijn/haar vrienden bekijken of enkel de gemeenschappelijke? Indien je niet alle vrienden kan zien, is dit waarschijnlijk een eerste teken dat ze je geblokkeerd heeft. Geblokkeerde personen kunnen je geen vriendschapsverzoek meer sturen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie enkel de gemeenschappelijke vrienden. Kan ook wel nog een chat beginnen met haar. Bij een blokkade is toch normaal gesproken het hele profiel onvindbaar/onzichtbaar? Dat heb ik nog even uitgeprobeerd in samenwerking met een andere vriend.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien kun je instellen bij het blokkeren dat je wel nog berichten wilt ontvangen of zichtbaar wilt zijn voor bepaalde personen. Ik weet het niet om eerlijk te zijn. Misschien eens support van Facebook raadplegen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, dat kun je zo niet instellen. Blokkeren is totaal niet kunnen vinden van de andere persoon. Dat weet ik wel heel zeker.
Support van Facebook geeft geen antwoorden, daarom kom ik hier terecht :-)